İLETİŞİM, HİZMET KALİTESİNİ YÜKSELTME VE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ SEMİNERİ

İLETİŞİM, HİZMET KALİTESİNİ YÜKSELTME VE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ SEMİNERİ

Öğretmenevi çalışanlarımıza yönelik iletişim, hizmet kalitesini yükseltme ve müşteri memniyeti konulu seminer yapıldı.

03.03.2018 2021

03-03-201803-03-2018

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Emekli öğretmen Fazlı ÖZLÜ tarafından 12-14 Şubat 2018 tarihleri arasında  öğretmenevi çalışanlarımıza yönelik iletişim, hizmet kalitesini yükseltme ve müşteri memniyeti konulu seminer verildi. Katkılarından dolayı öğretmenimize teşekkür ederiz.